Opgelost door Feenstra Warmte Totaal Zorg: water schade na vergeten terug plaatsen van slang

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 675813
Gebruiker
Rosita1959
Datum
14 reacties

Details

Klacht

In februari service buurt aan mijn verwarmings ketel door een vervangende monteur .
sÂŽavonds deed ik mijn kast open en stond onder water . monteur was vergeten slang terug te plaatsen . mijn laminaat was uit gaan zetten en past nu niet meer . heb al zo vaak klachten formulier ingevuld en gebeld .dan word mij belooft om mij terug te bellen . de laatste keer 4 weken geleden . toen zij ik word ik weer niet terug gebeld dan zoek ik mijn recht ergens anders . bij deze

Gewenste oplossing

schade vergoeding van mijn vloer
Geboden oplossing
Mij was beloofd deze week contact op te nemen . Maar zoals je kunt zien had ik daar al geen vertrouwen in . De zoveelste belofte vanaf februari dit jaar . Ben er zo klaar mee ga kijken wat ik verder nog kan doen . Wand ik laat ze er niet zomaar mee weg komen . vreselijk was het kast vol water alles eruit moeten halen ook de laminaat vloer Kwam er er savonds pas achter laminaat is uit gezet en past niet meer . Heb last van chronisch vermoeidheidssyndroom. Dus ik was stuk daarna .
Status
opgelost
Beoordeling
angry

14 reacties

  1. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Heb weer hellemaal geen reactie gehad zelfs nu niet . Dus er is nog niets opgelost . Blijf met mijn uitgezette laminaat vloer zitten door waterschade . Omdat monteur vergeten was slang terug te plaatsen 😡
  2. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    ik zou nog benaderd worden binnen 3 weken .daar is het wachten op
  3. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Beste mevrouw Meijer,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat een antwoord lang op zich heeft laten wachten. Wij hebben vernomen dat er contact met u is opgenomen om de status van de schadeafwikkeling te bespreken. Ook heeft u contactgegevens ontvangen waar u contact mee kunt opnemen als u vragen heeft.

    Nadat de monteur terug is van vakantie wordt er om een update gevraagd en wordt de schadeafwikkeling verder opgepakt.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare
  5. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Feenstra webcare
    Inderdaad is er telefonisch contact met mij opgenomen .
    Maar al weer 3 weken voorbij inmiddels . Die vakantie duurt wel erg lang .
    Ik wacht nu al een half jaar om de schade terug te krijgen die onstaan is slordigheid van u monteur . Dan word er gezegd mensen maken fouten . Nou een slang vergeten terug te plaatsen waardoor er enorme waterschade is ontstaan vind ik gewoon niet kunnen . Het heeft mij heel veel energie gekost om al dat water op te ruimen en dan ben ik ook nog Cronich ziek .buiten dat mijn vloer is uitgezet . Wil dit drama achter mij laten . Kan pas als het afgerond is . Daarbij moet ik ook nog mijn kast leeg halen om andere vloer te plaatsen . Ben hier echt niet blij mee ?
    Mev R Meijer
  6. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Helaas nog steeds niet opgelost . Vakantie duurt wel heel erg lang . Viel me gewoon weer aan het lijntje gehouden . Ben hier zo klaar mee . Al vanaf Begin Februari bezig mijn schade te verhalen .
  7. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Beste mevrouw Meijer,

    Wij hebben nogmaals contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling en zei geven aan deze week nog contact met u op te nemen. Onze excuses voor de lange wachttijd.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare
  8. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Ben hier zo klaar mee . Al vanaf Februari hier mee bezig . Beloften en excuses . We zullen zien of het deze week word . Ben bang van niet .
  9. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Alweer deze week . Pfff zal mij benieuwen .
  10. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Wat ik al dacht geen contact opgenomen . Al vanaf Februari beloven en niks doen . Ik bel naar Juridische loket Ben er zo klaar mee
  11. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Vandaag eindelijk gebeld . Nu weer een smoes dat ze niet wisten mijn oude of nieuwe adres . Oude adres is in Heerenveen Friesland . Daar woonde ik in 2007. Daar kennen ze Feenstra niet terwijl heel duidelijk is op welk adres er schade is onstaan mijn adres in Utrecht . Ongelofelijk
  12. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Gebeld door verzekering en vertellen mij via e-mail dat ik bij mijn eigen verzekering moet melden . Nou word hij mooi . Proberen er onder uit te komen . Vanaf Februari ben ik al bezig. En dan moet je te horen krijgen dat ik mijn eigen verzekering moet benaderen . Dacht het niet . dan kan ik straks meer premie gaan betalen zeker ben hier zo klaar mee
  13. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Nee hoor hellemaal nog niet opgelost wel gemaild door verzekering . Of ik het niet bij mijn eigen verzekering kon opgeven . Ik zij nee wand ik heb de schade niet veroorzaakt . Vervolgens geen antwoordt meer . Weer een maand verder . Ben dit zo zat . Ben geneigd naar laat maar zitten . Daar hopen ze op natuurlijk
  14. Auteur
    Rosita1959
    Datum
    Nog steeds niet gebeld door verzekering ben dit zo zat .

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen