Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Wel WTW contract betalen, maar geen onderhoud

Klachtnummer
# 567227
Gebruiker
GWesterlaken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij betalen al meerdere jaren voor een WTW contract en CV contract.
Nog nooit is er onderhoud gepleegd aan de WTW. Feenstra stuurt altijd een CV monteur die niks weet van de WTW.Als we hier vragen over stellen antwoorden alle monteurs: Ik weet niks van WTW. Voor WTW moet u bij de de WTW van Feenstra zijn, ik ben van CV. Geen van de monteurs heeft de kap van de WTW afgehaald om onderhoud te plegen. We staan er altijd naast om dit te constateren.
Meer dan 2 maanden geleden heb ik deze klacht al gemeld bij Feenstra. Feenstra beloofde binnen 10 werkdagen een eerste reactie. Geen antwoord. Opnieuw gebeld. Reactie Feenstra: Volgende week wordt u gebeld.De standaard reactieperiode is 1 maand. Geen reactie. Nu meer dan 2 maanden na de registratie van mijn klacht opnieuw gebeld. Feenstra reageert niet.

De oplossing

Geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Westerlaken,

    Bedankt voor uw bericht.

    Spijtig om te vernemen dat er niet adequaat gehandeld is op uw verzoeken. Onze excuses hiervoor. Inmiddels is er telefonisch contact met u geweest om het een en ander op te lossen. De betreffende afdeling zal u zo spoedig mogelijk voorzien van hetgeen met u besproken is.

    Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen