Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Wordt onrechtmatig geld van mijn rekening afgeschreven.

Henk

Op 19 oktober2021 is er een nieuwe cv-ketel bij mij geplaatst. Bij de aankoop werd ik verplicht een “ All-in service “ abonnement te nemen, van € 15,10 per maand die ik niet wenste. (koppel verkoop).
Op 1 januari 2022 werd dit abonnement verhoogd naar € 47,04 per kwartaal, zonder berichtgeving.
In de Algemene Voorwaarden (KIA 18.1 )staat bij punt 4: Veranderen wij de prijzen binnen 3 maand na de start van de overeenkomst. Dan mag u direct de overeenkomst stoppen.
Ik heb in januari zowel telefonisch als per mail mijn abonnement opgezegd, er wordt niet inhoudelijk op gereageerd, vier keer door verwezen naar een andere afdeling.
Tevens gaan ze door met de incasso, aanmaningen en zelf een incassobureau ingeschakeld. Sorry hoor, zo ga je niet met klanten om, dit is onbehoorlijk.

Accepteren dat mijn All-in service per 1 januari 2022 gestopt is.
Een bevestiging hiervan.
Tevens stoppen met de onterechte incasso.

Feenstra Warmte Totaal Zorg
    Beste heer, mevrouw Dijksterhuis,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Bij het aanschaffen van een nieuwe cv ketels bieden wij twee opties. De eerste optie is het kopen van een cv ketel met een All-in service abonnement met een minimale looptijd van twee jaar. De tweede optie is het kopen van een cv ketel zonder service abonnement.

Uw bericht hebben wij intern doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling om dit in behandeling te nemen. Zodra er meer duidelijkheid is zullen wij u per e-mail nader informeren.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Ook een klacht indienen over Feenstra Warmte Totaal Zorg?