Klacht Feenstra Warmte Totaal Zorg: Wordt onrechtmatig geld van mijn rekening afgeschreven.
Details
Klacht
Op 19 oktober2021 is er een nieuwe cv-ketel bij mij geplaatst. Bij de aankoop werd ik verplicht een “ All-in service “ abonnement te nemen, van € 15,10 per maand die ik niet wenste. (koppel verkoop).Op 1 januari 2022 werd dit abonnement verhoogd naar € 47,04 per kwartaal, zonder berichtgeving.
In de Algemene Voorwaarden (KIA 18.1 )staat bij punt 4: Veranderen wij de prijzen binnen 3 maand na de start van de overeenkomst. Dan mag u direct de overeenkomst stoppen.
Ik heb in januari zowel telefonisch als per mail mijn abonnement opgezegd, er wordt niet inhoudelijk op gereageerd, vier keer door verwezen naar een andere afdeling.
Tevens gaan ze door met de incasso, aanmaningen en zelf een incassobureau ingeschakeld. Sorry hoor, zo ga je niet met klanten om, dit is onbehoorlijk.
Gewenste oplossing
Accepteren dat mijn All-in service per 1 januari 2022 gestopt is.Een bevestiging hiervan.
Tevens stoppen met de onterechte incasso.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.