Klacht Feestartikelen4u.nl: Bedrijf is echt een potentieel onderwerp voor RADAR van AVRO/TROS!

Klachtnummer
# 294241
Gebruiker
SK70
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bestelling gedaan, rekening houdend met extra lange verwerkingstermijn rond de carnavalsperiode. Ondanks aankondiging in postnl app, levertermijn 3x bijgesteld. Uiteindelijk zou de bestelling niet meer op tijd komen. Geprobeerd bestelling te annuleren. Contact ronduit onmogelijk!! Alleen maar standaard replies, zowel telefonisch als via mail. Uiteindelijk bestelling te laat geleverd. Meteen zelfde dag retour gestuurd, verzendkosten voor mijn rekening :-(
Zending is afgeleverd, kan ik zien in de Postnl app. Wacht nu al bijna 2 weken op mijn geld. Wederom geen reactie!

Gewenste oplossing

Z.s.m. mijn geld terugstorten, inclusief verzendkosten. Want dit kan echt niet!

1 reactie

  1. Auteur
    Confetti Shopping Group
    Datum
    Beste Steffie,

    Ik zie dat de retour is verwerkt.
    Excuses voor de lastige bereikbaarheid tijdens de carnavalsperiode. Ondanks dat wij met een verdubbeling van personeel ca. 60 personen ons hadden voorbereid. Zijn we overspoeld door ca. 10.000 orders per dag. Dit heeft de bereikbaarhgeid zwaar onder druk gezet.

    Nogmaals onze excuses hiervoor, zou u kunnen bevestigen dat u het goed heeft ontvangen

Ook een klacht indienen over Feestartikelen4u.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen