Klacht Feestartikelen4u.nl: Geen levering geen reactie op mail

Kirsten-

Vooraf betaald, geen levering, geen reactie op email en telefonisch bereiken is een ramp.

Beste,

Het klopt dat het erg druk is in verband met Carnaval
    Graag willen wij u helpen heeft u een ordernummer voor ons?
    Jazeker: 886607
    Mijn buurvrouw heeft een dag later dan mij besteld en vandaag al een levering ontvangen
    Confetti shopping group
    Oh wat vervelend dan is er mogelijk wat mis gegaan onderweg.
    Gaan we voor u nakijken

Kirsten-
    Heel graag. Wanneer hoor ik hier meer over. Ontvang helaas ook geen reactie op mijn mail
    Kirsten-
    In de bijlage mijn factuur
    Kirsten-
    Hallo bent u daar nog. Kunt u mij esn indicatie geven wanneer ik hier nu bericht op ontvang
    Beste,

Zij zijn het voor u aan het nakijken in de loop van de aavond verwacht ik antwoord terug. echter verwerken ze ca. 10.000 orders per dag

Kirsten-
    Dank u wel voor uw reactie. Ik begrijp goed dat het erg druk is nu.
    Hoor het graag als u meer weet
    Kirsten-
    Goedemorgen. Kunt u mij al meer informatie geven over de status van mij bestelling?

Beste,

Ik heb gezien dat mijn collega's een mail hebben gestuurd met de definitieve leverdatum

fijn weekend gewenst
    Kirsten-
    Hallo. Klopt idd, als het goed is zal het dinsdag bezorgd worden. Nog net op tijd voor de carnaval. Dank jullie voor het meedenken in deze drukke tijd en ook een fijn weekend verder
    Confetti shopping group
    zou nu willen aangeven dat het positief is opgelost
    Alvast bedankt
    Kirsten-
    Goedemiddag. Ik sluit nog niet omdat het intussen dinsdag is en ik nog niets heb ontvangen. Bezorging is net geweest en ik had eigenlijk verwacht dat het vandaag wel binnen zou komen. Wellicht dat u nog na kunt kijken wanneer de bezorgdatum is.
    Mvg Kirsten Grun
    Kirsten-
    Bestelling ontvangen, alles naar wens.
    Ik sluit dit bericht

Ook een klacht indienen over Feestartikelen4u.nl?