Wij vinden dat Feestbeest.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Feestbeest.nl: Ongepast gedrag van bezorger
Details
De klacht
Op 5/5 heeft DHL een pakket afgeleverd met bestelnr. 300042221 en packingsclip#300042125. De bezorger belde nogal dringend en ongeduldig meerdere malen direct achter elkaar aan. Bij het openen van de deur (1 min later) gooide de besteller het pakket op de grond en zonder oogcontact liep hij weg onder vermelding 'Joe'. Een bezorger is het visite kaartje van het bedrijf/DHL, hij is het contact met de klant. Zo'n werknemer zou ik niet in contact willen laten komen met mijn klanten.De oplossing
Deze melding is een feedback voor het bedrijf en DHL ter verbetering van de service.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.