Klacht Feiken Verwarming: Fout Feiken Verwarming

# 320026
M.H. Geyik

Feiken beweert dat mijn WTW unit van Ferroli niet deugt en vervangen moet worden. En daarbij een offerte van 2700 euro. Heb meerdere malen contact opgenomen met Ferroli en zij geven aan dat het aan de Nefit ligt wat Feiken heeft geinstalleerd. Ferroli geeft aan dat een vervanging van de WTW unit niet vervangen hoeft te worden, maar adviseert een revisie. Dat houd in dat alle onderdelen worden vervangen voor een totale bedrag van 875 euro. Maar omdat een Nefit cv is geinstalleerd, willen de installatie bedrijven die een revisie aanbieden niet langskomen. De reden is dat zij geen risico willen nemen en geen garantie kunnen geven.

Feiken beweert hier dat zij het beter weten dan Ferroli zelf en willen hun gemaakte fout niet herstellen.

Feiken moet de Nefit cv terugnemen en de gemaakte kosten volledig vergoeden.

Feiken Verwarming
    Geachte heer Geyik,

Wij hebben u een offerte gestuurd voor een nieuwe WTW unit omdat wij het verstandiger achten geen dure onderdelen in een unit van 16 jaar oud te gaan vervangen. Echter, indien u er toch voor kiest om de de unit te laten repareren dan kunnen we dat aanbieden. Wij zullen u een vrijblijvende offerte sturen voor deze kosten.

Feiken Verwarming

Ook een klacht indienen over Feiken Verwarming?