Klacht Feiken Verwarming: Fout Feiken Verwarming

Klachtnummer
# 320026
Gebruiker
M.H. Geyik
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Feiken beweert dat mijn WTW unit van Ferroli niet deugt en vervangen moet worden. En daarbij een offerte van 2700 euro. Heb meerdere malen contact opgenomen met Ferroli en zij geven aan dat het aan de Nefit ligt wat Feiken heeft geinstalleerd. Ferroli geeft aan dat een vervanging van de WTW unit niet vervangen hoeft te worden, maar adviseert een revisie. Dat houd in dat alle onderdelen worden vervangen voor een totale bedrag van 875 euro. Maar omdat een Nefit cv is geinstalleerd, willen de installatie bedrijven die een revisie aanbieden niet langskomen. De reden is dat zij geen risico willen nemen en geen garantie kunnen geven.

Feiken beweert hier dat zij het beter weten dan Ferroli zelf en willen hun gemaakte fout niet herstellen.

De oplossing

Feiken moet de Nefit cv terugnemen en de gemaakte kosten volledig vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    Feiken Verwarming
    Datum
    Geachte heer Geyik,

    Wij hebben u een offerte gestuurd voor een nieuwe WTW unit omdat wij het verstandiger achten geen dure onderdelen in een unit van 16 jaar oud te gaan vervangen. Echter, indien u er toch voor kiest om de de unit te laten repareren dan kunnen we dat aanbieden. Wij zullen u een vrijblijvende offerte sturen voor deze kosten.

    Met vriendelijke groet,

    Feiken Verwarming

Ook een klacht indienen over Feiken Verwarming?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen