Klacht Feiken Verwarming: Na komst van de monteur is het probleem niet opgelost, noch heeft het advies van de monteur soelaas

sad Niet opgelost
Ocelot

Er wordt geëist dat een rekening moet worden betaald terwijl het probleem niet is opgelost. Uitgebreide mailwisseling met het bedrijf om het op te lossen heeft niks opgeleverd.

Bemiddling om alsnog het probleem te verhelpen alvorens de rekening wordt gegeven.

Feiken Verwarming
    Geachte heer Kwee,

U heeft ons ingeschakeld voor het oplossen van een klacht aan het warmwater aan uw cv-ketel. U bent op voorhand duidelijk op de hoogte gebracht dat er alleen sprake van garantie kan zijn als de oorzaak van de klacht gerelateerd is aan door ons geleverde diensten of producten. Aangezien de warmwater klachten worden veroorzaakt buiten de door ons geleverde cv-ketel zijn er kosten verbonden voor het bezoek van de servicemonteur. Bij het maken van de afspraak bent u hierover ingelicht.

De kosten van het bezoek zijn dan ook terecht aan u berekend en de rekening zal dan ook helaas betaald moeten worden.

Feiken Verwarming

Ocelot
Dat het bedrijf volhoudt dat er gewoon moet worden betaald terwijl het warm waterprobleem niet is opgelost gaat mijn verstand te boven.

Ook een klacht indienen over Feiken Verwarming?