Klacht Feiken Verwarming: Na komst van de monteur is het probleem niet opgelost, noch heeft het advies van de monteur soelaas

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 359497
Gebruiker
Ocelot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er wordt geëist dat een rekening moet worden betaald terwijl het probleem niet is opgelost. Uitgebreide mailwisseling met het bedrijf om het op te lossen heeft niks opgeleverd.

De oplossing

Bemiddling om alsnog het probleem te verhelpen alvorens de rekening wordt gegeven.

1 reactie

  1. Auteur
    Feiken Verwarming
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kwee,

    U heeft ons ingeschakeld voor het oplossen van een klacht aan het warmwater aan uw cv-ketel. U bent op voorhand duidelijk op de hoogte gebracht dat er alleen sprake van garantie kan zijn als de oorzaak van de klacht gerelateerd is aan door ons geleverde diensten of producten. Aangezien de warmwater klachten worden veroorzaakt buiten de door ons geleverde cv-ketel zijn er kosten verbonden voor het bezoek van de servicemonteur. Bij het maken van de afspraak bent u hierover ingelicht.

    De kosten van het bezoek zijn dan ook terecht aan u berekend en de rekening zal dan ook helaas betaald moeten worden.

    Met vriendelijke groet,

    Feiken Verwarming

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ocelot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het bedrijf volhoudt dat er gewoon moet worden betaald terwijl het warm waterprobleem niet is opgelost gaat mijn verstand te boven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Feiken Verwarming?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen