Klacht Fejo Scooters: zeer kundig personeel laat je minimaal drie keer terug komen voor reparatie 1

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 159749
Gebruiker
NN
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mei 2015 op aanraden van fejo een turbho st 50 scooter gekocht.
Al gauw (na één regenbui ) bleek dat Schokbreker, kickstarter en diverse bouten en moeren van een dusdanige kwaliteit te zijn dat er zware roest vorming optrad.
Na aangeven bij fejo werd mij gevraagd wat ik anders zou verwachten van een scooter die normaliter voor € 1499,00 verkocht wordt.
Bij de eerste beurt heb ik aangegeven dat de spiegel erg makkelijk verstelde en de scooter bij gasminderen afsloeg en vervolgens pas na een aantal minuten wachten weer gestart kon worden, bij het ophalen bleek dat de klacht over de spiegel niet genoteerd was en ik vervolgens tot twee keer toe terug moest komen voordat er een nieuwe spiegel gemonteerd kon worden.
Op 08-03-2016 heb ik de scooter gebracht omdat ik div. klachten had zoals:
1)spiegel versteld weer erg makkelijk
2) lekkage van benzine
3)benzine meter geeft bij driekwart brandstof niveau al leeg aan.
4)slaat weer af bij loslaten gas

Gewenste oplossing

Zie deel 2
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fejo Scooters hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fejo Scooters?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen