Klacht Felyx: Een incasso van 260 euro voor 1km rijden

Tehogeboete#felyx

Ik heb een absurt hoog bedrag moeten betalen voor felyx van 260 euro. Ik heb natuurlijk niet deze scooter zo lange tijd gebruikt er staat ook dat ik maar 1 km gereden heb

Ik wil graag dat het hoge bedrag wordt kwijtgescholden.

Felyx
    Beste,

Dank voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het mis is gegaan met het afsluiten van je rit met Felyx. We snappen dat dit kan gebeuren. Daarom graag je aandacht voor het volgende:

Na het beëindigen van de rit dien je ten alle tijden te controleren of de lampen en het dashboard van de gebruikte Felyx uit zijn gegaan. Tevens is het zo dat je als gebruiker na het beëindigen van je rit een mail ontvangt van Felyx met daarin een specificatie van je gemaakte rit, daarnaast kun je ook in de Felyx app je ritgeschiedenis bekijken om jezelf te verzekeren van een succesvolle ritbeëindiging. Het niet ontvangen van eerdergenoemde mail betekent dat de rit niet beëindigd is.

De verantwoordelijkheid voor het goed afsluiten van de Felyx ligt bij de gebruiker zoals aangegeven in de Algemene Voorwaarden.

Echter bieden wij onze klanten altijd een eenmalige compensatie aan voor dit soort zaken, want het kan iedereen wel eens overkomen! Zou je ons een bericht naar: klantenservice@felyx.nl kunnen sturen met het e-mail adres die verbonden is aan je Felyx account? Dan gaan wij ervoor zorgen dat dit bedrag aangepast word en niet aan jou verder word doorbelast.

In afwachting van je mail wensen wij je nog een fijne dag!

Felyx - Klantenservice

Ook een klacht indienen over Felyx?