Klacht Felyx: Onterechte hoge incassorekening

Klachtnummer
# 442602
Gebruiker
G.Ghile
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van mijn eerste klacht heeft felyx telefonisch contact met mij opgenomen. Hierin is mij vertelt dat de boete van de incassobureau verwerpt zou worden. Dit is echter niet gedaan. Ik zou mijn klacht verwijderen als zij de boete zouden verwerpen. De boete is niet verwerpt wat ik onacceptabel vindt gezien onze overeenkomst. Ik krijg nog steeds dreigbrieven van de incasso.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf de onterechte incasso-boete kwijtscheldt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Felyx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen