Klacht Fembra: iK WIL HET GELD VAN DE POSTZEGELS VERGOED HEBBEN

Klachtnummer
# 438734
Gebruiker
Desiree1962
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu eindenlijk de BH ontvangen,was in plasic verpakt ,kon hem niet bekijken of passen,want n geopend pakketje word niet vergoed!! iK HEB HET MET HET RETOURFORMULIER TERUG GESTUURD ,MAAR HET WAS GEEN ANTWOORDNUMMER WAAR HET HEEN MOEST,DUS HEB IK OOK DE POSTZEGELS MOETEN BETALEN 3,65,IK DAT GELD OOK TERUG IS TOCH BELACHELIJK DAT JE ZELFS DAAR OOK GELD VOOR MOET BETALEN ,OM IETS TERUG TE STUREN!!

De oplossing

iK WIL DAT HET BEDRIJF HET GELD VAN DE POSTZEGELS GAAT VERGOEDEN,ZOIETS MOET JE TOCH GRATIS RETOUR KUNNEN STUREN??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fembra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fembra?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen