Klacht FenL Publishing Group: misleiding bij telefonische verkoop

sad Niet opgelost

Via Telemarketing krijg ik een abonnement aangeboden voor € 30
Ik zeg ja en krijg een factuur voor € 32.50, Ik reageer, dan blijkt dat de € 30 alleen geldt bij automatische incasso. Jammer, de dame heeft dat niet gemeld. Er komt dus € 2.50 bij, wel veel geld. Er komt een factuur, en nu blijkt er nog weer € 0.50 bij te komen voor betaling via Ideal. Kan ik alleen vermijden door toestemming te geven voor Automatische Incasso. Ik bel en mail, de dames leggen mij het weer uit maar begrijpen mijn klacht niet dat het wel heel vreemd is om iets voor € 30 te verkopen, daar vervolgens € 32.50 van te maken en bij de afrekening nog weer € 0.50 te plussen. De dame van de klantenservice zegt daar niets van te weten, zij heeft € 32.50 ontvangen.

Ik wil een logische verklaring, in ieder geval die € 0.50 terug en liefst ook die € 2.50. Veel geld voor een digitale factuur en niet verteld bij verkoopgesprek waar ik ja op heb gezegd.
Nee, ik krijg een flutmail met een argumentatie die niet goed wordt onderbouwd, geen excuses voor de misleiding en geen refund, Nog een keer gebeld en mevrouw zegt een extra blad toe en zegt nu ook dat ze mijn argumentatie begrijpt (over de procedure). Telefonisch is een oplossing geboden, echter geen bevestiging ontvangen. Nog steeds, 25-09 geen bevestiging ontvangen; Nu 10-10 nog steeds geen bevestiging ontvangen 15-10 nog steeds niets op papier

J.A. Regeer
    Ik hoor helemaal niks van ze, het is tich aan hen om met een reactie te komen?
    J.A. Regeer

Ook een klacht indienen over FenL Publishing Group?