Klacht FenL Publishing Group: Wil je niet wat wij sturen, dan krijg je niks.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 615980
Gebruiker
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Eind vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau op Classic Car magazine. Voordat een half jaar verstreken was, hield de uitgever op met deze titel en stuurde het blad Auto Review. Ik gaf aan niet op dat blad geabonneerd te zijn of te willen zijn, en vroeg het resterende abonnementsgeld terug. Als alternatief bood ik aan genoegen te nemen met oude edities van Classic Car magazine.
Er kwam geen reactie. Ook geen blad meer.
Toen ik op de website aangaf geen Classic Car te hebben ontvangen, kreeg ik opnieuw Auto Review toegestuurd. Terwijl ik duidelijk had aangegeven deze niet als vervanging van het afgesloten abonnement te accepteren

Gewenste oplossing

Ik wil ten minste een half jaar aan edities Classic Car krijgen van vorig jaar vóór de december editie, of het resterende abonnementsgeld terug gestord, en bevestiging van de beëindiging van het abonnement.
Ik heb duidelijk aangegeven dat de toegestuurde edities van Auto Review niet als vervanging worden geaccepteerd, wel als gratis monster.
Geboden oplossing
FenL besluit helemaal niet op klachten te reageren. Als je volledig fout zit, is dat ook de enige manier. Klanten te woord staan zou dan betekenen dat ze iets moeten doen. En daar doen ze blijkbaar niet aan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Datum
    Dit is blijkbaar wat FenL Publishing het beste doet: niet reageren.
    Waarom?
  2. Auteur
    Datum
    Ze zijn nu helemaal gestopt met het sturen van welk blad dan ook. Dus ook niet het blad Auto Review dat ze zouden sturen nadat Classic Car stopte.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FenL Publishing Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen