Klacht FenL Publishing Group: Wil je niet wat wij sturen, dan krijg je niks.
Details
Klacht
Eind vorig jaar kreeg ik een abonnement cadeau op Classic Car magazine. Voordat een half jaar verstreken was, hield de uitgever op met deze titel en stuurde het blad Auto Review. Ik gaf aan niet op dat blad geabonneerd te zijn of te willen zijn, en vroeg het resterende abonnementsgeld terug. Als alternatief bood ik aan genoegen te nemen met oude edities van Classic Car magazine.Er kwam geen reactie. Ook geen blad meer.
Toen ik op de website aangaf geen Classic Car te hebben ontvangen, kreeg ik opnieuw Auto Review toegestuurd. Terwijl ik duidelijk had aangegeven deze niet als vervanging van het afgesloten abonnement te accepteren
Gewenste oplossing
Ik wil ten minste een half jaar aan edities Classic Car krijgen van vorig jaar vóór de december editie, of het resterende abonnementsgeld terug gestord, en bevestiging van de beëindiging van het abonnement.Ik heb duidelijk aangegeven dat de toegestuurde edities van Auto Review niet als vervanging worden geaccepteerd, wel als gratis monster.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.