Klacht Fenor: Fenor houdt zich niet aan offerte en contract
Details
Klacht
Ik heb een lopend contract bij Fenor dat bijna afloopt. Ik kreeg een email dat er een verlengingsaanbod klaar stond voor mij en heb datbekeken. Ik heb dat voorstel speciaal voor bestaande klanten geaccepteerd voor 3 jaar met een gasprijs van 59 cent.
Ontving keurig een bevestigingsmail waarin alle hoofdpunten waren samengevat en de mededeling dat ik het contract nog zou ontvangen.
Inderdaad contract ontvangen en alles conform afspraak. Tijdje later ontving ik een email dat er een fout was gemaakt in de gasprijs
en dat ik een nieuw contract zou ontvangen.
Ik heb de gasprijs nagekeken en alles was conform offerte en heb dat gelijk gemeld. Geen reactie. Ik kreeg toen een nieuw contract
toegestuurd waarin ze de gasprijs hadden verhoogd naar 94 cent en het maandbedrag ook opgeschroefd. Heb gelijk gereageerd dat dit
niet conform offerte en afspraak was en dat ze zich moeten houden aan de offerte. Geen reactie.
Gewenste oplossing
Zich houden aan offerte en contract en dat bevestigen- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.