Opgelost door Fenor: Geen betrouwbare partij om zaken mee te doen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 529718
Gebruiker
Izzy#2015
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Uitbetaling eindafrekening wordt niet gedaan ondanks meerdere malen bellen. Je wordt aan het lijntje gehouden. Fenor in gebreken gesteld. Ze hebben t/m 31 maart 2021 om te betalen. Betalen ze niet dan wordt het een juridische zaak. Echt bizar dit bedrijf.

Gewenste oplossing

Mijn geld storten waar ik recht op heb van de jaarnota.
Geboden oplossing
We hebben gelukkig ons geld gekregen maar je moet niet vragen hoe. Ik heb iedere dag aan de telefoon gehangen en ze in gebreke gesteld. Echt bizar. Ik vind het ook verbazend dat er nog geen onderzoek is gedaan naar dit bedrijf met zoveel klachten als je op google op zoek gaat.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Fenor
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Mol,

    Dank voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend dat het zo gelopen is. Onze excuses daarvoor.

    Zoals telefonisch besproken is de uitbetaling vorige week gedaan. Het geld moet inmiddels op uw bankrekening staat. Heeft u nog vragen naar aanleiding van de jaarnota? Neem dan contact met ons op.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fenor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen