Opgelost door Fenor: geen contact met Fenor?

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 530633
Gebruiker
b.wel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een klacht over Fenor energie ,op jullie aanraden veranderen energie leverancier, heb ik Fenor gekozen probeer bij ze inloggen, met een code van hun , lukt niet heb ze Zaterdag en vandaag een mail gestuurd dat ik niet kan inloggen maar zij reageren niet klantnr van Fenor is 1353136 ik heb een contract van hun?
m vr gr B.Wellinga

Gewenste oplossing

Dat jullie het gaan controleren!
Geboden oplossing
Zij hebben hun eigen gebruikers naam, en ik heb mijn gebruikers naam gebruikt om in te loggen,als zij dat duidelijk hadden vermeld in hun mail was er geen probleem geweest!! Ik heb het zelf moeten oplossen! m vr gr Ben Wellinga
Status
opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Fenor
    Datum
    Beste meneer Wellinga,

    Dank voor uw bericht.

    Wij hebben u vandaag telefonisch proberen te bereiken. Helaas bent u niet in de gelegenheid geweest om op te nemen.

    Wij hebben u per e-mail een oplossing geboden. Wij gaan ervan dat hiermee uw klacht is afgehandeld.

    Heeft u nog verdere vragen? Dan horen wij het graag. U kunt per telefoon of e-mail contact met ons opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    FENOR Energie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fenor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen