Opgelost door Fenor: gewoon een niet goed functionerend inlog systeem, gewoon een puin bedrijf

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 509981
Gebruiker
Brouwer50
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Een bedrijf, waar niets werkt van hun eigen inlog systeem

Gewenste oplossing

het contract als nog ontbinden, het zou ingaan op 15-01-2021
Geboden oplossing
Fout zat niet bij Fenor, maar bij Naked-Energy, Naked-Energie hanteerde verkeerde cijfers, maar nemen geen verantwoordelijkheid tot op heden
Status
opgelost
Beoordeling
sad

5 reacties

  1. Auteur
    Fenor
    Datum
    Wij willen onze systemen graag verbeteren maar dan hebben wij meer informatie nodig. Als u het op prijs stelt, nemen wij telefonisch contact met u op.
  2. Auteur
    Brouwer50
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Fenor
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Fenor
    Datum
    Wij hebben u een aantal keer telefonisch en via de e-mail proberen te bereiken. Helaas bent u nog niet in de gelegenheid geweest om te reageren.

    Wij willen dit graag met u oplossen. Zou u met ons hierover contact op willen nemen?

    Met vriendelijke groet,

    FENOR Energie
  5. Auteur
    Brouwer50
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fenor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen