Klacht Fenor: Misleid met twéé 'eindnota's'. Kan tegoed niet verrekenen omdat ik al betaald heb. Bedrog !
Details
Klacht
Fenor heeft mij TWEE enidnota's gestuurd. Eérst een voor 28/12/2021-31/12/2021. Ik zag de term 'eindnota' en heb per omgaande betaald.Een maand later, krijg ik nóg een 'eindnota' voor 28/12/2020 tot 28/12/2021.
Daar krijg ik geld terug.
Ik mag dit verrekenen, volgens de antwoorden op de 'veelgestelde vragen' op de site van de curator. Dat kán echter niet, omdat ik - ter goeder trouw- betaald heb;
een ONVERSCHULDIGDE betaling. Dit is pure misleiding / bedrog.
Nu krijg ik een antwoord : het zou om twee verschillende contracten gaan. Echter bij een andere vraag op de site van de curator staat, dat alléén het leveringsadres relevant is.
Gewenste oplossing
Betaal de onverschuldigde betaling terug.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.