Opgelost door Fenor: Verkeerde beginstand gebruikt

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 582881
Gebruiker
Ray
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 17 november een nieuwe woning gekocht en netjes de meterstanden aan fenor doorgegeven. Nu ze failliet zijn ben ik sinds 31 december overgenomen door budget energie. Geen probleem allemaal. Tor de afrekening kwam van 6 weken fenor in me nieuwe huis.. 1200 euro!..
Alsof ik bijna 7000kw aan energie heb gebruikt.
Mailen helpt niet. Niemand bereikbaar.
Ik wil en ga dit dus echt niet betalen. Heb dat geld niet eens.
Ze hebbe gewoon de verkeerde beginstand gebruikt. Hoe ze erbij komen is me een raadsel

Gewenste oplossing

Dat dit rechtgetrokken word.
Ik heb zelfs honderden euros tegoed van de vorige woning
Geboden oplossing
Krijg geld terug nu maar van kale kip kan je helaas niet plukken
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Fenor?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen