Klacht Fenor: Vreselijk bedrijf..
Details
Klacht
Eind 2020 een jaarnota gekregen van Fenor waarin stond 'door u te ontvangen: €-376,67.Dit vonden wij raar verwoord, uiteindelijk bleek dit een te ontvangen bedrag te zijn. Later bleek dat hier nog 99 euro vanaf werd getrokken (277,67 te ontvangen), ik heb meerdere malen gebeld met de belabberde klantenservice van Fenor om duidelijkheid te scheppen, maar niemand kon me vertellen waar dit bedrag vandaan kwam. Nu krijg ik vandaag (14-01) de eindnota en staat er dat ik €39,49 moet betalen.. Ik heb direct weer gebeld, en na 3 medewerkers gesproken te hebben bleek dat dit bedrag uiteindelijk van de €277,67 werd afgetrokken, en we uiteindelijk nog €238,18 terug zouden krijgen op 18-01. Ik heb weer gevraagd waar nou uiteindelijk die €99,- vandaan kwam, dit bleek om de facturatie voor januari te gaan. Maar wij zijn 22 december overgestapt op Budget Energie. Wáárom moeten wij dan tóch voor januari betalen? Uiteindelijk moest ik een heel verhaal aanhoren waarom dit zo was, en dat het voor ons voordeliger was als het wel gefactureerd werd.
Uiteindelijk moeten wij dus een energiekosten betalen voor een maand waarin wij niet eens energie geleverd krijgen van Fenor. En NIEMAND bij Fenor die mij kan vertellen waarom dit is...
Gewenste oplossing
Nagaan waarom wij voor januari 2021 gefactureerd worden, tóch moeten betalen, terwijl we 22 december 2020 zijn overgestapt en dus geen kWh stroom en m^3 gas hebben gebruikt van Fenor...De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.