Klacht Ferratum uk ltd: Geen contact

Tijmen

Ik heb een mini lening afgesloten, vervolgens betaald en de bevestigingen van de betaling (afschriften) in een email mee gestuurd ter bevestiging dat alles afgerond is. Tot mijn verbazing krijg ik 6 dagen later een mil dat de datum van het terugbetalen is bereikt. Ik heb dit genegeerd aangezien ik al betaald had. Vervolgens ontving ik enkele dagen geleden een 1e aanmaning van het bedrijf. Er is geen telefoonnummer te vinden, pleegrat neemt niet op (er wordt gezegd dat de telefoon is afgesloten) en op mijn emails die ik de afgelopen week allemaal heb verstuurd wordt stuk voor stuk niet gereageerd.

Daarnaast vraag ik me af of het wettelijk wel geldig is om een als bedrijf een lening te verstrekken zonder bereikbaar te zijn, en opvallend genoeg, ook geen optie te hebben om je aanvraag te annuleren.

De gevolgen zijn dat ik nu niet weet wat voor kosten hier aan verbonden zijn. Al ben ik niet van plan dit te betalen, ik ben toch zeer nieuwsgierig.

TIjmen

Ik zou graag duidelijkheid willen waarom het bedrijf / waarom de bedrijven geen goedkeuring geven op mijn betaling. Daarnaast eis ik dat er een snellere en beter mogelijkheid komt tot contact.

Overigens staan in de mails dat factuur en klantnummer allebei 0 is, wat ik ook zeer opmerkelijk vind.

Wij vinden dat Ferratum uk ltd hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Ferratum uk ltd?