Klacht Ferratum: Dubbele betaling gedaan maar krijg het terug

Klachtnummer
# 189181
Gebruiker
Ikke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In januari dit jaar een minilening afgesloten bij ferratum.
Bij terugbetalen had ik het gestort naar een rekening in Engeland en werd gebeld door de bank dat het niet lukte en het geld teug kwam op mijn rekening. Dus gelijk opnieuw overgemaakt op een andere rekening van ferratum.
Achteraf bleek de eerste betaling toch doorgegaan te zijn en deze weigerde het terug te storten. Tientallen keren contact gehad met ferratum incl bewijs en heg zou geregeld worden. Hierdoor moest ik een nieuwe minilening aanvragen ivm te kort door dubbele betaling. Ik dacht zodra ik hun geld terug heb los ik daar deze lening mee af. Nog steeds geen geld terug maar inmiddels hebben hun wel het incasso bureau edr ingeschakeld.
Ik betaal hier enorm van ik wacht al maanden op mijn geld.
Ik wil dit gewoon zsm opgelost hebben!!

De oplossing

Mijn geld terug of verekenen zo moeilijk moet dat niet zijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ferratum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ferratum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen