Klacht Ferratum: Ferratum slechte service/ bereikbaarheid.

Klachtnummer
# 144444
Gebruiker
jojoo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hallo. Ferratum werkt met een nieuwe systeem/ zoals voor bestaande en nieuwe klanten ( voor een lening aanvraag) Ik als jaren klant bij ferratum. Ik wilde weer een lening afsluiten, maar als ik het proces door wil komen vragen ze mij om gegevens, ik vul mijn gegevens in, alleen ik kan mijn voornaam/achternaam/geboorte datum niet invoeren het is dan geblokkeerd, Ik kan mijn aanvraag dan niet veder afhandelen. Ik heb emails naar hun gestuurd en ik krijg geen reactie. Ik heb ze gebeld met de nummer waar zij bekend onderstaan. Ook dat nummer gaat over, maar vervolgens gaat hij in de pieeeep. Wie ondervindt dit nog meer??

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat ferratum contact met mij zoekt. En ik wil dat ferratum met een oplossing komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ferratum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ferratum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen