Klacht Ferratum: geen reactie op mail of duurt gewoon erg lang

Klachtnummer
# 147904
Gebruiker
annet1987
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben al een week bezig om contact te krijgen met hun maar krijg gene bericht en als ik bericht krijg dan gaat het niet over het onderwerp waar ik over gemaild heb.
ook zeggen ze dat alles verbeterd is en vernieuwd maar ik vind het alleen maar slechter geworden.
probeer in te loggen met mijn pincode doe ik dat zeg thij pincode fout of mail klopt niet dan vraag ik een nieuwe aan en dan krijg ik niks via mail of sms...
probeer je er over te mailen krijg je geen reactie... grrrr

De oplossing

graag snele reactie op mail als wij de lening niet tijdig afbetalen dan weten ze ons wel te vinden maar als wij problemen hebben met hun kun je ze niet bereiken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ferratum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ferratum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen