Klacht Ferratum: Slechte website, slechte service, onbetrouwbaar, wegblijven van Ferratum

Klachtnummer
# 176280
Gebruiker
Max van Boxel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb laatst 500 euro geprobeerd te lenen van Ferratum. Ferratum is het slechtste bedrijf ooit om van te lenen voor de volgende reden:
Ik PROBEER de volgende klacht in op hun website in te dienen:
'' Hello there, 5 days ago I borrowed 500 euros from you, and I did not recieve a confirm email, or a refer number, or the money. If it should turn out that I cant get the money today, I won't be needing it, the agreed time was 1 work day, thats 4 days ago.''

De website reageerd als volgt:

There was a problem with your form submission. Please wait 2592000 seconds and try again.

Daarvan is mijn bloed een beetje gaan koken. Het is jammer dat ze geen kantoor in Nederland hebben, maar hier wel adverteren. Anders had ik met mijn klacht langs het hooftkantoor gegeaan. Wat is dit voor waardeloos bedrijf waarbij, als je een klant indient, te horen krijgt dat je twee en een half miljoen seconden moet wachten en het dan weer opnieuw moet proberen?

De oplossing

Ik wil graag zoiezo dat ik vandaag nog een reactie van ze krijg: of vandaag mijn geld nog, of dat de hele lening gestopt wordt. Als ik vandaag niet mijn geld krijg, stuur ik het direct terug wanneer ik het wel krijg, aangezien het dan niet meer nodig is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ferratum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ferratum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen