Wij vinden dat Ferratum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Ferratum: Vermoedelijk onterechte factuur en waardeloze klantenservice, namelijk compleet onbereikbaar en niet
Details
Klacht
Er staat een openstaande som van 2011 op mijn naam. Ik kom er net achter omdat ik net 6 jaar in Zuid-Amerika heb gewoond. Ik heb ze geschreven om te vragen hoe ik dit het snelst op kan lossen en waar ik het moet betalen. Het wordt mij geinformeerd dat de schuld verkocht is aan Intrum Justitia. Tijdens een gesprek met Intrum Justitia wordt mij verteld dat Ferratum geen klant meer bij ze is. Vervolgens schrijf ik weer naar Ferratum die er, net als bij mijn eerste mail, langer dan een week over doet om te antwoorden. Zij weigeren mij te helpen terwijl ik alle intenties heb om mijn schuld te betalen, aangezien het maar 100 euro is. Ik wordt weer doorverwezen naar Intrum Justitia die het ook niet helemaal begrijpen maar wel hun best doen mij te assisteren. Vervolgens wordt mij verteld dat het adres dat geregistreerd staat op mijn naam in Leeuwaarden is (waar ik nooit ben geweest) waardor ik nu toch begin te twijfelen of de schuld wel van mij is. Er is namelijk al eerder een verwarring geweest met mijn gegevens, namelijk met mijn medische dossiers. Er is dus een persoon in Leeuwaarden met dezelfde geboortedatum als ik, zijn medische gegevens en de mijne zijn dus gemengd. Dit doet mij sterk vermoeden dat wellicht deze schuld niet van mij is. Het grote probleem is dat Ferratum absoluut niet meewerkt, niet hun telefoons opneemt, hun emails niet beantwoorden en ik dus niet meer weet wat ik moet doen om dit op te lossen. Ik heb de beste intenties en heb nu een BKR codering die ik graag zo snel mogelijk weg wil halen, dit heeft namelijk gevolgen voor mijn kwaliteit van leven terwijl ik echt heel erg mijn best aan het doen ben dit op te lossen! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!Gewenste oplossing
Ik wil graag duidelijkheid over mijn openstaande factuur en mijn BKR codering weg laten halen door Ferratum/Intrum JustitiaBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.