Klacht Festool: Klittenband systeem van Festool schuurmuisje smeltweg.

M.arjolein

Ik heb een 'dts 400 req plus' (schuurmuisje) gekocht van Festool. Hiervoor gebruikte ik Bosch maar na het starten van mijn eigen bedrijf ben ik gaan professionaliseren, daarom ook de overstap naar Festool.
Nu smelt het klittenband waarop het schuurpapier hecht. Een vrij belangrijk onderdeel van het apparaat. Ik heb het apparaat hoogstens 10x gebruikt.

Na mijn klacht neergelegd te hebben bij de verkoper vertelt deze mij dat deze klacht vaker voorkomt, Festool acht echter dat dit gebruikerssporen zijn en dat dit niet onder de garantie valt. Nu werk ik dus weer met mijn jaren oude Bosch schuurmuisje.

De klacht is dus dat het apparaat van Festool niet naar behoren werkt, omdat het klittenband systeem wegsmelt bij normaal gebruik.

Ik wil graag ofwel dat het apparaat kosteloos wordt herstelt wanneer deze klacht zich voordoet, ofwel dat het apparaat terug wordt genomen en ik mijn gemaakte kosten terugkrijg.

Dit omdat het apparaat niet bruikbaar is doordat het klittenband systeem wegsmelt bij normaal gebruik.

Festool is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Festool?