Klacht Festool: Reparatie na bijna 2 maanden nog niet klaar

E. Neter

Brief aan Festool(verkort): Op 15 april 2014 bij BOMIJ Zwaag accuschroefmachine voor reparatie ingeleverd . Keuze (juni 2010) Festool wegens professionele apparatuur, degelijk gebouwd, grote motorische kracht + verwacht lang, storingsloos leven. Machine relatief weinig gebruikt, vrijwel zonder inwendige slijtage. Na 2 a 3 jaren is power onbehoorlijk afgenomen. Vreemd bij machine waarvoor ruim €600 werd betaald. Vreemd in vergelijk met Makita welke vele jaren probleemloos dienst deed (NiCad-accu i.p.v. Lithium-Ion); vreemd in vergelijk met andere merken die vele jaren ongestoord meegingen en nog meegaan.
Grote ergernis: slechtere werking+volledig uitvallen in enkele jaren+vervallen garantie+schandalige afhandeling van reparatieafdeling. >3 juni nog geen zicht op herstel. Bij zo’n lange reparatieduur verwacht ik bericht+passende (bij professional) oplossing in relatie tot aankoopprijs. Ook bericht aan BoMij over exorbitant lange rep.tijd ontbreekt.

Indien men professionele apparatuur levert tegen deze hoge prijzen dient men bij zulke lange reparatietijden vervangende apparatuur te leveren i.p.v. klanten te laten wachten zonder enige berichtgeving.

Festool is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Festool?