Klacht Festool: Reparatie na bijna 2 maanden nog niet klaar

Klachtnummer
# 62539
Gebruiker
E. Neter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Brief aan Festool(verkort): Op 15 april 2014 bij BOMIJ Zwaag accuschroefmachine voor reparatie ingeleverd . Keuze (juni 2010) Festool wegens professionele apparatuur, degelijk gebouwd, grote motorische kracht + verwacht lang, storingsloos leven. Machine relatief weinig gebruikt, vrijwel zonder inwendige slijtage. Na 2 a 3 jaren is power onbehoorlijk afgenomen. Vreemd bij machine waarvoor ruim €600 werd betaald. Vreemd in vergelijk met Makita welke vele jaren probleemloos dienst deed (NiCad-accu i.p.v. Lithium-Ion); vreemd in vergelijk met andere merken die vele jaren ongestoord meegingen en nog meegaan.
Grote ergernis: slechtere werking+volledig uitvallen in enkele jaren+vervallen garantie+schandalige afhandeling van reparatieafdeling. >3 juni nog geen zicht op herstel. Bij zo’n lange reparatieduur verwacht ik bericht+passende (bij professional) oplossing in relatie tot aankoopprijs. Ook bericht aan BoMij over exorbitant lange rep.tijd ontbreekt.

De oplossing

Indien men professionele apparatuur levert tegen deze hoge prijzen dient men bij zulke lange reparatietijden vervangende apparatuur te leveren i.p.v. klanten te laten wachten zonder enige berichtgeving.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Festool is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Festool?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen