Klacht Festool: transport service bij reparatie bedroevend slecht
Details
Klacht
Ik heb online opdracht gegeven tot reparatie van de kantenlijmer. De transport service die Festool biedt om het apparaat op te laten halen is echter bedroevend slecht. Ik ben ondertussen 1,5 week verder, heb meerdere keren moeten bellen met Festool en heb twee keer tevergeefs zitten wachten op de ophaaldienst. Ik moet klanten teleur stellen, aangezien ik niet verder kan met mijn werkzaamheden en ze ook geen duidelijkheid kan geven. In 1,5 week had de machine gerepareerd en wel retour moeten zijn (volgens de online informatie), helaas ben ik nog geen steek verder gekomen.Gewenste oplossing
Dat Festool er voor zorgt dat ze intern de zaken op orde krijgen, zodat mijn verzoek tot reparatie vlot, soepen en betrouwbaar afgehandeld wordt. Ik betaal daar immers voor.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.