Klacht Festyfashion.nl: Shirt kapot na 2x dragen

Klachtnummer
# 462948
Gebruiker
JL
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Geachte heer of mevrouw,

Op 31 mei 2020 kocht ik bij u een nieuw T-shirt. Het product heeft niet de eigenschappen die ik ervan mag verwachten en vertoont het volgende gebrek: na 2x dragen onder de oksels verschillende gaatjes.

De oplossing

Ik wens een nieuw shirt van de juiste kwalitiet

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Festyfashion.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Festyfashion.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen