Klacht Festyfashion.nl: Verschrikkelijke klantenservice

Klachtnummer
# 339178
Gebruiker
E. Barnhoorn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Een jas besteld, maar aangezien ik niet tevreden was heb ik deze terug gestuurd. Vervolgens bericht gekregen dat het buiten de 14 dagen retourrecht valt en of ik verzendkosten over wil maken, dan sturen ze het item weer terug.
Naar mijn weten heb ik de jas binnen de termijn terug gestuurd, maar ondanks retourgegevens willen ze mij hierin niet geloven. Vreemd om zo met je klanten om te gaan, er wordt totaal geen verantwoordelijkheid genomen. Ik moet nu voor de 3e keer verzendkosten betalen en zit zo met een product die ik niet wil. Waardeloos!

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat mijn retour als een retour wordt behandeld en ik mijn geld terug krijg.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Festyfashion.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Festyfashion.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen