Klacht Fetim Group: Flexxfloors Click geen goed product

Klachtnummer
# 440770
Gebruiker
SitaSiddiqie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze vloer, Flexxfloors Click, kleur Sierra Nevada met veel liefde en enthousiasme gekocht in december 2018. Al snel zaten er kieren en krassen. Ook vertoont de vloer putjes. Dit is onze 2e vloer na 10 jaar. We hebben in 10 jaar niet zoveel klachten gezien als met deze vloer in 1 jaar.
Na dit aangegeven te hebben in de Karwei in Barendrecht is onze klacht doorgestuurd naar Fetim Groep. Fetim Groep heeft onze klacht afgewezen op basis van de verkeerde ondervloer. Hier ben ik het niet mee eens. Een andere ondervloer lost putjes misschien wel op, maar geen krassen en kieren. Ik heb bijna €1.100,- betaald voor alleen mijn woonkamer en gang en ben bij elkaar 8 maanden tevreden geweest. Dit kan gewoon niet kloppen. Ik ben geen tevreden consument terwijl ik wel gewoon garantie heb op mijn product. Steeds denk ik ach laat maar gaan. Maar ik kan mij er niet bij neerleggen dat er op zo een manier met een klant wordt omgegaan. Ik kan geen vrede vinden door dit ongehoord voorbij te laten gaan. De vloer deugt gewoon niet. Nu, anderhalf jaar na deze aankoop, is de vloer alleen maar erger en erger geworden, qua krassen en kieren.

De oplossing

Ik wil een goed gevoel hebben over mijn aankoop. Ik wil graag tevreden zijn. Dit kan opgelost worden door een financiële tegemoetkoming (waarmee we delen kunnen vervangen) of een andere oplossing.

2 reacties

  1. Auteur
    SitaSiddiqie
    Datum
    Ik wacht nog op een reactie van Fetim Groep.
  2. Auteur
    Fetim Group
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Siddiqie,

    Wat vervelend dat u klachten ondervindt aan uw vloer.
    Wij hebben ook een reactie van u ontvangen via Facebook. Hier is al een reactie op gegeven.

    Graag ontvangen wij de aanvullende informatie, zodat wij de klacht verder kunnen bekijken.

    Met vriendelijke groet,

    Béatrice Geerts


Ook een klacht indienen over Fetim Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen