Klacht Fetim Group: Waardeloos bedrijf wat betreft communicatie en product.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313619
Gebruiker
Erg boos
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In februari bij carpetright Beek Limburg duur elektrisch plissé gordijn gekocht van Intensions van de Fetim group

Onze klacht betreft het elektrisch bedienbaar plissé gordijn incl montage 930 euro.

Vanaf februari 6 weken op moeten wachten ipv van de toegezegde 15 werkdagen maar oke dat kan.
4 april: stoffeerder kwam plissé ophangen, hij kon afstandsbediening niet koppelen, zat geen motor (?) in plissé werd later gezegd, plus hij hing helemaal scheef. Plissé ging dus terug.
Zou met spoed behandeld worden en binnen 3 weken nieuwe plissé komen.
Na enkele keren telefonisch contact opgenomen te hebben met carpetright kwam er een nieuw plissé gordijn na 5 weken.

30 mei: stoffeerder komt nieuwe plissé opgehangen, hing bovenin wéér scheef. Stoffeerder geeft het door aan carpetright.

Donderdag 31 mei, persoonlijk terug naar carpetright om beklag te doen.
De regio manager was toevallig aanwezig en we spraken af dat het binnen 2 weken (15 juni ) opgelost zou worden, anders brengen we plissé terug en gaan niet eerder de zaak uit voor we het geld terug hebben.

Zou zéker binnen 2 weken (15 juni) opgelost zijn werd ons verzekerd.

Telefoon van carpetright. Vertegenwoordiger van Intensions Fetim zou dag erna of maandag na het weekend contact met ons opnemen want vertegenwoordiger zou het komen verhelpen. We horen verder niks.

Na erachteraan gezeten te hebben, komt er eindelijk een telefoontje, het enige in dit verhaal, van Fetim. Een vertegenwoordiger van Intensions van Fetim komt langs. Vertegenwoordiger is 10 min geweest, kon het niet verhelpen maar erkend de klacht er zou voor de 3x ( ! ) een nieuw plissé geleverd worden en wel binnen 15 werkdagen.

Na 20 werkdagen komt er, nadat ik weer eens gebeld had met carpetright, het bericht dat 3e nieuwe plissé komt.

Ondertussen hangt het 3e!!! Plissé er, zit er een verschil van 7 mm in hoogte links, er zit een zwarte vlek boven in het plissé en in de aluminium plafondstrip zit een bobbel.
Meerdere malen klachten ingediend bij Carpetright als zowel bij Intensions en de Fetim group.

Van Intensions zowel van de Fetim group geen enkele reactie van hun kant.

We gaan nu wéér in gesprek met carpetright want dit kan niet langer. Er komt een 4e nieuwe plissé. Ondertussen half jaar verder.

De oplossing

Iemand van Intensions moet komen om het ondertussen bestelde 4e!! plissé op te hangen en fatsoenlijk af te stellen zodat we eindelijk een recht plisse krijgen. Plissé moet bij Fetim héél goed nagekeken worden op fouten we accepteren geen 5e plissé. Excuses van Fetim, en zeker betere communicatie als we een klacht indienen bij Intensions/Fetim group.

1 reactie

  1. Auteur
    Fetim Group
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Jonkhout,

    Allereerst spijt het ons te horen dat uw order bij de Carpetright zo moeizaam verloopt.

    Wij hebben uw klachtmelding in behandeling en hebben hierover constant met de Carpetright Beek gecommuniceerd.

    Helaas berusten de problemen op de eerste levering op een misverstand. Wij hebben het plissé gordijn retour laten halen voor kwaliteitscontrole. Het gordijn is compleet geleverd inclusief motor. Deze had gemonteerd kunnen worden.

    Wij hebben bij de tweede levering inderdaad een medewerker van ons langs gestuurd om het product bij u thuis te beoordelen. Hierop hebben wij een derde product onder garantie geleverd.

    Zoals u ondertussen van de Carpetright Beek heeft vernomen is er op dit moment wederom een nieuw product onder garantie voor u in productie genomen. Dit zullen wij z.s.m. bij u afleveren. Alle communicatie over deze order verloopt via de Carpetright Beek.

    Het is natuurlijk te betreuren dat dit allemaal zo is gelopen. Daarvoor willen wij u onze excuses aanbieden.

    Uw melding op het klachtenkompas is op een verkeerd bedrijf ingevoerd. Hier konden wij niet op reageren. Na overleg met een medewerker van de consumentenbond is uw melding omgezet naar het juiste bedrijf en het andere bedrijf verwijdert. Dit is de reden waarom wij later hebben gereageerd dan gebruikelijk.

    Ik hoop dat u ondanks alles straks kunt genieten van een mooi plissé gordijn en hier veel woonplezier aan zult beleven.

    Met vriendelijke groet,

    Béatrice Willekes
    Aftersales Fetim Group


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erg boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vierde plissé dat geleverd werd, ook een drama. Fetim had iemand gestuurd om hem op te hangen. De motor zat niet vast binnen in het nieuwe plissé zodat plissé niet reageerde op motor. Waardeloos dus, om dit weer af te leveren. Man deed z'n uiterste best, heeft het motor probleem opgelost, maar toen waren koordjes verdraaid en hing hij helemaal scheef. Weer geprobeerd te repareren maar is ermee gestaakt. Dit was het VIERDE plissé dat niet in orde was. Al 7 maanden bezig om één goed werkend plissé te krijgen. We zijn er nu klaar mee en eisen het geld terug. We zijn coulant genoeg geweest en gaan terug naar carpetright om ons geld terug te eisen... Waardeloos!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Fetim Group?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen