Klacht Feyenoord: betaald voor een seizoen wat nog maar 2 weken geldig was.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 491030
Gebruiker
F. Slieker
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16 juni zag ik op de site van stichting Feijenoord dat het Legioen een ‘actie’ lid worden, o.a. voor ouderen met 50% korting van 22,50 voor 11,25, had. Het leek het mij leuk, als geboren Rotterdammer, om voor dat bedrag eens een lidmaatschap te proberen en dan zou ik later kunnen beoordelen of ik lid wilde blijven. Ik maakte 11,25 euro over in de veronderstelling lid te worden voor het seizoen 20/21. In oktober kreeg ik een bericht dat dat er binnenkort 22,50 euro, voor seizoen 20/21, van mijn betaalrekening zou worden afgeschreven Dit verbaasde mij en ik nam contact op met de administratie wat alleen kon via de Whatt’s app. Daar werd me verteld dat de 11,25 euro niet voor het nieuwe seizoen gold, maar voor seizoen 19/20. Dit seizoen liep tot 30 juni. Dit stond niet op hun site, zo stond het in de voorwaarden zei ze mij. Zelfs als ik lid zou zijn geworden op 30 juni zou ik nog die 11,25 moeten betalen. Ik vond dat belachelijk en voelde me misleid. Er viel helaas met hen niet te praten: regels zijn regels!
Ik heb ten onrechte 11,25 euro betaald voor het oude seizoen. Graag wil ik deze 11,25 euro terug en ik wens geen lid meer te worden voor seizoen 20/21. Ik wens geen betalingsherinneringen meer te ontvangen van 22,50 euro.

Gewenste oplossing

Ik wil 11,25 terug wat is betaald voor 2 weken seizoen 19/20 En ik wil dat het abonnement 20/21 per direct stopt.
Geboden oplossing
Feyenoord dreigt de vordering in handen te geven van een deurwaarder
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feyenoord hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Feyenoord?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen