Klacht Feyenoord: kaarten plaats terugkopen

Klachtnummer
# 71837
Gebruiker
Vincentbeelen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb Feyenoord gemaild omdat ik op mijn vakantieadres geen seizoenskaarthouder-gegevens tot mijn beschikking heb en bellen vanuit Rusland is peperduur.
In die mail heb ik gevraagd of er voor een trouwe seizoenskaarthouder niets geregeld kan worden en dat ik mijn betaling voldoe zodra ik zaterdag weer in Nederland ben.
Drie dagen later nog steeds niets gehoord en nu kan ik duurdere kaarten gaan aanschaffen omdat er blijkbaar niet gereageerd wordt op mensen die 300 euro per jaar betalen aan een seizoenskaart.

Gewenste oplossing

Ik wil mijn plaatsen op RR alsnog terug kopen en Feyenoord dient gewoon normaal en op tijd te reageren. Belachelijk dat dit nodig is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feyenoord hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feyenoord?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen