Klacht Feyenoord: Onmogelijkheden ondanks hebbende rechten

Klachtnummer
# 102554
Gebruiker
Peeters
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik eerder een Europese Uitkaart van Feyenoord had, welke geldig was tot een bepaalde datum, kon ik, ondanks de geldigheid van betreffende benodigde card geen kaarten aanschaffen omdat de mogelijkheid via Europese clubcard was gestopt!? Dit ondanks de geldigheid van de clubcard en dus aankoop mogelijkheid.

Vandaag op tijd aanwezig bij een ticketverkooppunt voor het kopen van een wedstrijdkaart, is mijn huidige clubcard niet meer geldig!? Dit terwijl hij geldig is tot 2018! Via feyenoord heb ik een legioencard aangevraagd om in de toekomst voorrang te krijgen bij aankopen van kaarten. Dat een andere pas in aanvraag is kan toch nooit betekenen dat mijn huidige, geldige clubcard niet meer functioneert!?

Hierdoor is door feyenoord inmiddels voor de 2e keer ONTERECHT onmogelijk gemaakt om een geweldige wedstrijd te bezoeken, ondanks dat ik daarvoor gerechtigd was!

De oplossing

Ik wil dat feyenoord me absoluut tegemoet komt door de wedstrijd in de Europa League gewoon te kunnen bezoeken. Door het toe doen van Feyenoord is het onmogelijk geweest om aan een kaart te komen. Dit is inmiddels de 2e keer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feyenoord hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feyenoord?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen