Klacht Feyenoord: Onmogelijkheden ondanks hebbende rechten

Klachtnummer
# 94867
Gebruiker
chief30
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik eerder een Europese Uitkaart van Feyenoord had, welke geldig was tot een bepaalde datum, kon ik, ondanks de geldigheid van betreffende en benodigde card, geen kaarten aanschaffen omdat de mogelijkheid via Europese clubcard was gestopt!? Dit ondanks de geldigheid van de clubcard, en dus aankoop mogelijkheid.

Vandaag was ik vroeg aanwezig bij een ticketverkooppunt voor het kopen van een wedstrijdkaart, is mijn huidige clubcard niet meer geldig!? Dit terwijl hij geldig is tot 2018! Via Feyenoord heb ik een Legioenkaart aangevraagd om in de toekomst voorrang te krijgen bij het aankopen van kaarten. Dat een andere pas in aanvraag is, kan toch nooit betekenen dat mijn huidige, geldige clubcard niet meer functioneert!?

Hierdoor heeft Feyenoord mij tot 2x toe ONTERECHT het recht ontnomen om een wedstrijdkaart te verkrijgen voor een geweldige wedstrijd, ondanks dat ik daarvoor gerechtigd was.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Feyenoord me absoluut tegemoet komt door de wedstrijd in de Europa League gewoon te kunnen bezoeken. Door het toe doen van Feyenoord is het opnieuw onmogelijk geweest om aan een wedstrijdkaart te komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Feyenoord hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Feyenoord?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen