Klacht FFunderwear.com: Ik ben zwaar teleurgesteld en wil geen vervolgzendingen ontvangen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255491
Gebruiker
W. Ordelman
Datum
8 reacties

Details

Klacht

Ik heb mijn proefpakketje ontvangen. De afspraak was, dat ik alleen zwart wilde, en geen grijs, maar ik krijg toch een grijze.Ik heb een L besteld, maar die maat valt heel klein uit. Mijn dochter heeft een xs en ook zij past het niet. Ook is het bovenste gedeelte scheef, 1 schouderband is 5 cm korter en aan alle kanten laat het elastiek al los. Heel slecht afgewerkt, ik vind het zonde van mijn verzendkosten. Ook wil ik na deze grote teleurstelling geen vervolgzendingen meer ontvangen.

Gewenste oplossing

Geen vervolgzendingen en teruggave van de rembourskosten.
Geboden oplossing
Ze hebben zich niet aan de afspraak gehouden. Dus, helaas is mijn klacht niet opgelost.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

8 reacties

  1. Auteur
    W. Ordelman
    Datum
    Ik blijf het tot nu toe zonde vinden van de 5,95 euro verzendkosten voor iets wat ik niet eens kan dragen. Het ziet er echt niet uit.
  2. Auteur
    FFunderwear.com
    Datum
    Beste mevrouw Ordelman,

    We hebben u telefonisch proberen te bereiken om samen even tot een geschikte oplossing te komen wat betreft de te kleine proefzending en de verzendkosten. Onze excuus voor het ongemak uiteraard. Het is zeer zeker mogelijk om de maat om te ruilen als u ons dat even laat weten of u dat graag wilt dan kunnen wij u een grote maat toe sturen of eventueel bespreken hoe we de 5,99 zullen afhandelen.

    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kan u altijd even contact opnemen met onze klantenservice via 070-217 1300. Onze klantenservice is van maandag tot vrijdag bereikbaar van 09:30-17:00 uur. Onze medewerkers van de klantenservice staan voor u klaar omtrent al uw vragen.
    Met vriendelijke groet,

    Fresh Fit Underwear team
  3. Auteur
    W. Ordelman
    Datum

    Ik weet niet zeker of u mijn berichtje heb ontvangen van 22-03-2017 verstuurd om 20.30 uur.
    Helaas kan ik niet zien of mijn bericht aan u verzonden is, vandaar dat ik nog eens reageer.
    De stof vind ik ook tegenvallen, heel aardig van u, dat u mij een grotere maat wil sturen, maar ik zie daar van af. Graag zie ik 5,99 euro weer teruggestort op mijn rekening, waar de automatische / machtiging heeft plaats gevonden. Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groet,
    Wilma Ordelman

  4. Auteur
    W. Ordelman
    Datum

    Beste Fresh Fit Underwaer team,
    Helaas heb ik nog niks van u vernomen. U gaf in uw vorige bericht aan dat de terugstorting van 5,99 bespreekbaar zou zijn.Tot nu toe wacht ik nog steeds op uw storting van 5,99 Euro/
    Het bedrag zie ik weer graag op mijn bij u wel bekende bankrekeningnummer.

    Met vriendelijke groet,
    Wilma Ordelman
  5. Auteur
    W. Ordelman
    Datum
    Ik wacht nog steeds op uw antwoord/
  6. Auteur
    W. Ordelman
    Datum

    Helaas wacht ik nog steeds op een berichtje van Ffunderwear, zij hadden beloofd om mijn probleem op te lossen, en er werd beloofd dat wij eruit zouden komen ivm de verzendkosten.
    Hopelijk komt er nog een reactie.
  7. Auteur
    W. Ordelman
    Datum

    Ik zou het fijn vinden als u gaat reageren op mijn vraag, die ik u al een paar keer heb gesteld, ivm de verzendkosten.
    Uw antwoord zie ik heel graag tegemoet.

  8. Auteur
    FFunderwear.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Ordelman,

    Fijn dat u even contact heeft opgenomen met de klantenservice.
    Wij hopen u prima van dienst te zijn geweest en dat de zending u bevalt.


    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kan u altijd even contact opnemen met onze klantenservice via 070-217 1300. Onze klantenservice is van maandag tot vrijdag bereikbaar van 09:30-17:00 uur. Onze medewerkers van de klantenservice staan voor u klaar omtrent al uw vragen. Met vriendelijke groet,

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen