Klacht FFunderwear.com: Onterecht pakket ontvangen en nu wil 'men' toch geld zien.

sad Niet opgelost
rickdewit

Onterecht pakket ontvangen en nu wil 'men' toch geld zien.
Ik heb gezegd dat ik kan bewijzen dat ik tijdig opgezegd heb, en dat ik bereid ben om bij de rechter met die bewijzen te komen. Niettemin sturen zij nog steeds een incassobureau op mij af.

Hetzij stopzetten van de hele zaak. Ik stuur het onterecht gezonden, nog steeds ongeopende, pakket terug; hetzij wij zien elkaar voor de rechter.
In ieder geval stoppen met de incasso's.
Mijn gegevens permanent laten verwijderen uit het systeem. Incassobureaus laten stoppen mij lastig te vallen. En excuses voor het constant moeten wijzen op hun zeer slecht georganiseerde administratie zou ook op zijn plaats zijn.

rickdewit
    Zaak is nog steeds niet afgelopen. FFunderwear zond mij via een incassobureau weer een betalingsaanmaning.
    Ik heb al eerder gesteld, en heb dat weer gedaan, dat ik gedagvaard wil worden om mijn gelijk aan te tonen.
    Ik heb geen reactie gehad op mijn mail n.a.v. de laatste herinnering/aanmaning, trouwens ook niet op de vorige.

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?