Klacht FFunderwear.com: Oplichters!

Elke1978

Oplichters ongestelde paketten versturen en incasso mails? Helemaal gestoord. Stelletje oplichters en fraudeurs

FFunderwear.com
    Beste E. Boumans,

Heel vreemd om te horen. Heeft u het over niet bestelde pakketten? Wij versturen namelijk alleen zendingen die gewenst zijn. U heeft hier via de mail ook al contact over gehad gehad. Hoe Fresh Fit Underwear precies te werk gaat is u duidelijk uitgelegd in het eerste telefoongesprek, vervolgens bevestigd via de e-mail en bij de zendingen die u ontvangt daar staat ook alles voor u nog eens een keer uitgelegd. Wij hebben voor u alles verwerkt zoals u dat gevraagd heeft.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kan u altijd zelf even contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag geopend van 09.30-17.00.

Fresh Fit Underwear team

Elke1978
    1 maal verzendkosten betaald en daarna opgezegd hierna ongewenst dus toch 49,95 in rekening gebracht en nogmaals 5,99 enige waar telefonisch akkoord op is gegeven is 5,99. Die is betaald dus klaar! ik heb tijdig opgezegd. Jullie hebben geen poot om op te staan. Ik ga zeker geen geld neerleggen voor lucht. Niks besteld dus ga ook niet betalen. En pakket is retour mee gegaan met de post ik heb het niet geaccepteerd.
    Ik verwacht dan ook niets meer van jullie te ontvangen behalve de bevestiging dat alles afgerond is.

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?