Klacht FFunderwear.com: Opzeggen Overeenkomst

gerrie

Ook ik heb een proefzending ontvangen van FFU. Na 1 week wilde ik de overeenkomst telefonisch opzeggen, maar toen bleek dat er wederom een proefzending onderweg zou zijn, volgens de telefoniste hadden wij dus 2 x telefoon ontvangen en zo 2 x een proefzending besteld, DUHHH dat is dus niet zo 1 x hebben wij hierover contact gehad met FFU en zeker niet 2 x. Nu willen zij (Mevr. T. v/d Linden) dat wij 2 x opzeggen en 2 x de proefzending accepteren, EEEHHH nee dus er is immers maar 1 x een proefzending overeengekomen, welke vanaf nu opgezegd is geworden, d.d. 8 Maart 2016 telefonisch (Mevr. T. v/d Linden. Wat schetst onze verbazing nog geen uur later valt er een nieuwe (misschien Proef of Vervolg) zending van FFU in de bus, dus wij maar weer bellen. Daar werd ons wederom gemeld dat wij 2 proefzendingen moesten accepteren, en zelfs dat er een zending onderweg is weer van 3 x Underwear (Kwartaalzending) wij vragen om retouradres wat een drama werd want we kregen een vals retouradres.

Klantnummer 100616525 en de rest wat niet besteld is stopzetten, en betalingen retourneren. Verder willen wij een kloppend retouradres ontvangen daar het zojuist opgegeven adres (door Mevr. Maria van Riet) niet goed is, postcode is niet goed en Antwoordnummer is niet goed, graag het juiste adres.

Erg vervelend allemaal nu al 3 uur bezig met niks en nog steeds geen oplossing!!!!!!

FFunderwear.com
    Beste mevrouw Oudbier,

Wat vervelend dat u dit alles zo negatief heeft ervaren. Wij bieden onze excuses voor al het ongemak. Wij doen onze uiterste best om een optimale service te verlenen aan onze klanten. Wij hebben inmiddels beiden abonnementen beeindigd. U kunt de boxers verzenden naar het volgende adres: FRESH FIT UNDERWEAR, antwoordnummer 90212, 3009 VB Rotterdam. Wanneer wij de boxers ontvangen zullen wij direct de bedragen crediteren.

Heeft u nog vragen of opmerkingen, kunt contact opnemen met de klantenservice op het volgende telefoonnummer: 070-217 1300. Onze medewerkers van de klantenservice staan voor u klaar omtrent al uw vragen.

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?