Opgelost door FFunderwear.com: slechte kwaliteit, exclusief (dure merken) ??? en vervolgzending is alleen boxers ??

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176231
Gebruiker
Teuntje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klantnummer 1006221284
Goedenavond,

Na telefoongesprek heb ik ondanks 2x fout opnoemen van de medewerker een slip ipv een string gekregen. In het gesprek werd aangegeven dat het exclusief ondergoed zou zijn en ik dacht voor die € 5,99 probeer ik het een keer. Direct na ontvangst gebeld ook omdat ik het er zeer simpel uit vind zien (kopen zelf Bjorn Borg en Calvin Klein) en mijn dochter voor wie dat was pas over ruim een week thuis zou zijn ivm passen. Voor iemand met een grotere cupmaat ook weinig steun !

De slip vond mijn dochter wel goed dus zo maar gelaten om niet weer een lang gesprek te voeren maar nu naar 1 x wassen laat er al een naad los ???

Mede gezien de slechte kwaliteit, het ziet er zeker niet bijzonder uit en nu ik op de website kijk begrijp ik dat de vervolgzending uit boxershorts bestaat die wij NIET dragen wil ik GEEN vervolgzendingen ontvangen en per direct uit het bestand gehaald worden.

Met vriendelijke groet, Olga T.

De oplossing

Geen vervolgzendingen en uit bestand gehaald.
(ik sta in het bel me niet register dus toch bijzonder dat ik gebeld ga worden..)

1 reactie

  1. Auteur
    FFunderwear.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Teunen,

    Uw abonnement is beëindigd per 11 juli 2016. Wij hebben een bevestiging van de beëindiging naar u gemaild. Uw gegevens zijn uit ons systeem gehaald.

    Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice medewerker Fresh Fit Underwear.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Teuntje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen