Klacht FFunderwear.com: spookrekening

gekke gerritje

aanmaning voor betaald setje (meerdere aanmaningen met telkens andere namen voor incasso bureau. Een keer ben ik er zelfs ingetrapt en heb € 15,99 betaald (€3,99 voor het "probeer setje" +aanmaningskosten) terwijl al betaald was, nu weer n nieuwe aanmaning gehad :nu ineens €5,99?en betaal voor 31 augustus anders €10,00 extra kosten??

een excuus brief met duidelijk beschreven dat betaald is en vorderingen zijn stopgezet
Er is NIET 2 maal besteld, er is (in het zelfde telefoongesprek) een wijziging gemaakt. Ik heb een pakketje ontvangen :Ik zou dus ook maar voor een pakketje moeten betalen. Ik ga niet opdraaien voor jullie fout. Ik verwacht dus ook geld terug en excuses (ik heb immers al 2 keer betaald (voor 1 pakketje) en toch kreeg ik nog aanmaningen)

gekke gerritje
    even een update:nog niets vernomen van FFUnderwear: Dit lijkt niet echt klantvriendelijk. Maar goed ik wacht nog steeds op antwoord
    update:nog steeds wachtende
    FFunderwear.com

U heeft twee klantnummers. U heeft namelijk twee keer ondergoed besteld waarvan u maar voor 1 klantnummer inderdaad betaald heeft. Vandaar dat u nu nog een rekening heeft gekregen.

Wij hopen u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Fresh Fit Underwear

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?