Klacht FFunderwear.com: teleurstellend

jd

Hallo,
Op 01-06-2016 heb ik een klacht ingediend. Hierop heb ik een reactie ontvangen, zie onderstaande berichten.
Een jaar lang heb ik niks gehoord, zoals afgesproken alles teruggestuurd en nu krijg ik ineens uit het niets een betalingsherinnering van 49.95.
Ik ben hier niet op in gegaan omdat dit vorig jaar al afgehandeld is. Nu toch weer dreiging van een incassobureau. Ik ben hier niet van gediend en zal genoodzaakt zijn juridische stappen te ondernemen wanneer dit niet stopt.

----------

Ik heb op 08-05 mijn proefabonnement opgezegd. Toch heb ik een vervolgzending ontvangen. Ik zal deze retour sturen en niet betalen.
Toen ik hierover contact opnam met de klantenservice ben ik niet goed geholpen. Ik heb geen retouradres gekregen. Er werd zelfs gezegd dat ik toch moest betalen, en dat ik geen retouradres van hun had.
Op internet kom ik verschillende adressen tegen.
Het lijkt mij dat dit bedrijf bewust mensen belazerd en oplicht.
De kwaliteit van de boxer uit de proefzending was dusdanig slecht (nylon en geen 100% katoen!) dat ik deze niet meer draag.
Het retouradres ontvangen en nooit meer iets horen van dit bedrijf.
Meld misbruik

AuteurFFunderwear.comDatum3 juni 2016

Geachte meneer Deelen,

Conform de voorwaarden van FFUnderwear dat meegestuurd is met de proefzending dient een klant binnen 21 dagen het abonnement te annuleren, als de klant geen vervolgzendingen meer wilt ontvangen. U heeft aangegeven dat u opzegging via de mail is gegaan. Helaas kunnen wij niets terug vinden in de correspondentie. Wij verzoeken u om de mail van 08-05-2016 door te sturen naar cs@freshfitunderwear.com.

Als de vervolgzendingen niet geopend zijn willen wij graag een coulanceregeling met u treffen. U mag de vervolgzendingen gratis terug sturen naar het volgende adres:

Fresh Fit Underwear
Antwoordnummer 90212
3009 VB Rotterdam

Uw abonnement is inmiddels ook beëindigd.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Klantenservicemedewerker FFUnderwear

Zoals eerder aangegeven: geen mails, brieven of telefoontjes meer en zwart op wit dat de betalingsherinnering ongedaan gemaakt wordt en dat het incassobureau op de hoogte gebracht wordt van de door FFunderwear gemaakte fout.

jd
    nog steeds geen reactie ontvangen. Erg teleurstellend dat ze de mensen zo aan het lijntje houden en oplichten. Ik heb alle bewijsstukken klaar liggen.

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?