Klacht FFunderwear.com: Walgelijk bedrijf FreshFit underwear!

Klachtnummer
# 185207
Gebruiker
Sophia
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch benaderd door dit "bedrijf ", toegestemd dat er een proefzending werd opgestuurd tegen betaling van de verzendkosten.
Proefzending ontvangen: baggere kwaliteit, de naad viel er binnen 5 minuten uit!!
Op tijd opgezegd, ook bevestiging van ontvangen.
Daarna begon de ellende: kwartaalzending ontvangen, 50 euro afgeschreven.
Geld heb ik direct teruggeboekt. Meteen FreshFit underwear opgebeld, "sorry mevrouw er is iets fout gegaan, stuur het maar terug, dan is het opgelost".
Paar dagen later ontvang ik wéér een pakket "bedankt voor uw aanmelding!"
Wéér gebeld, was wéér een fout, ik mocht het wéér terugsturen.
Alles teruggestuurd, krijg vervolgens het pakket retour. Wéééér alles opgestuurd.

Aanmaningen van Stideris (FreshFit underwears eigen, nét zo professionele incassobureau) en "Nederlandse incassocentrale". WÉÉR gebeld met FF, was WÉÉR een fout. Stideris blijft stug aanmaningen sturen.

De oplossing

Compensatie telefoonrekening.
Mijn gegevens permanent laten verwijderen uit het systeem.
Incassobureaus laten stoppen mij lastig te vallen.
En een excuses en salaris voor het constant moeten wijzen op hun zeer slecht georganiseerde administratie zou ook op zijn plaats zijn.

0 reacties

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen