Klacht FFunderwear.com: Zonder toestemming bedrag van de rekening afgeschreven zonder dat er een zending was geleverd.

pitbul

eerste instantie drie zendingen ontvangen van drie damesslips. 3x in 2016, voor 3 maal 49,50 euro. Op 6 maart 2017 werd er (met een machtiging) 49,95 van mijn rekening afgeschreven, terwijl we niets hadden bestelt. Direct per mail gereageerd dat we geen bestelling hadden geplaats en dat we het afgeschreven terug wilden hebben. De volgende dag overleg met de ING bank. Er werd geadviseerd om het geld door ING terug te laten storten en het rekeningnummer te blokkeren. Al zo gedaan. 6 juli 2017 een aanmaning via ALVANA Incasso, die namens FF Underwear doorgaf dat er een onbetaalde rekening was van 23-02-2017. Gebeld met ALVANDA die ons doorverwees naar FF Underwear. Daarna FF Underwear gebeld en de zaak uitgelegd. Gevraagd aan hen om aan te tonen dat wij een zending hadden ontvangen. Werd niet op ingegaan. 24 juli 2017 tweede aanmaning van 49,95 + 10,00 euro. We gaan een aangetekende brief schrijven aan beide bedrijven dat we elkaar wel zien bij de rechter.

Vergoeding van de tijd en kosten die we er in moeten steken en een excuus.

Ook een klacht indienen over FFunderwear.com?