Klacht Fiat nederland: Automaat panda

Boze klant

Vanaf 13 okt staat mijn nieuwe panda meer in de garage dan rijden, duurt dagen voor ze het probleem hebben , auto stopt spontaan op rotonde, stoplicht, enz... Eerst een nieuw chippie er in ,deed het 1 week goed begon de ellende weer dagen in garage, weer iets gevonden, en weer terug, zelf heb ik er nou weer 4 dagen meegereden en!! Hoelang moet ik hier mee door gaan, wil hem inruilen, dat kost mij erg veel geld , Fiat fabriek moet hier toch z,n medewerking in verlenen? Heb fiat nederland al verschillende keren aan de tel gehad. Met de mededeling ,..we doen ons best, dat het zo spoedig mogelijk verholpen wordt! Maar hier wordt ik ook niks wijzer van! Wat nu??

Beter en sneller handelen, dagen zijn ze aan het zoeken?? Belooft mij te bellen,.. Doen ze matig. Ik wil hem inruilen, maar niet met een groot verlies, de storing ligt niet bij mij ,aar bij de fiat, en moet ik er voor boeten! Ben al 2 maanden aan het tobben , garage in, en weer een paar dagen rijden, en.. De ellende begint weer.

Wij vinden dat Fiat nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fiat nederland?