Klacht Fiat nederland: Productfout carterslang, die kan ploffen waardoor cartergassen/uitlaatgassen in auto, gevaar gezondheid, verkeersveiligheid

Clazinus Netjes

Fiat 500, bouwjaar 2010, 8000(!) km. Tien weken na verstrijken garantietermijn kwam er vieze lucht in de auto. In eerste instantie gedacht aan uitlaatgassen voorliggers. Werd erger, ook wanneer er geen andere auto.s in buurt waren. Bij garage probleem direct herkend, een gescheurde carterslang.en verholpen. Nieuwe carterslang gemonteerd nu met een pantsering van binnen, zodat die niet meer kan scheuren. Dealer wil kosten deels compenseren.Prima, maar daar gaat het niet direct om. Want Fiat Nederland wil van niets weten en neemt geen aansprakelijkheid voor dit ondeugdelijke onderdeel met alle gevaren van dien. Laat de klant en dealer hiervoor opdraaien. En daarom deze klacht, Fiat moet deze productfout erkennen en geheel voor haar rekening nemen. De klacht komt volgens de dealer vaak voor (zie ook de fora op internet), zodat Fiat Nederland haar klanten actief had moeten benaderen om dit euvel te verhelpen.
Het gaat mij om de gezondheid van mensen en daarmee de veiligheid in het verkeer.

Volledige schadeloosstelling door Fiat Nederland, c.q. fabrikant. Betreft productfout.
Bij klantenservice loop ik tegen een muur en bij telefoniste Fiat Nederland wordt ik niet doorverbonden met mensen van Fiat, maar weer naar klantenservice verwezen, die slechts de regeltjes toepassen mogen. Zo ga je niet met klanten om, zeker niet als er serieuze klachten zijn.

Wij vinden dat Fiat nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Fiat nederland?