Klacht Fiat nederland: Wekenlang staat mijn camper in de buitenlucht te wachten op levering van onderdelen door FIAT

Klachtnummer
# 291668
Gebruiker
Maas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op mijn camper is terugroepactie/campagne 6152 van toepassing. Het betreft ruim 38000 voertuigen. Op 27 december om 08.00u bij dealer afgeleverd. De EGR leiding bleek te zijn gescheurd na slechts 4356 km. Onderdelenlevering voorzien op 9 januari, hetgeen precies past in het door mij geplande gebruik van 2 weken vanaf 15 januari. Begin januari krijg ik de mededeling dat de onderdelen pas op 26 januari geleverd zullen worden. Mijn geplande vakantie valt hierdoor in duigen.Fiat Professional toont op geen enkel wijze gevoel hiervoor. Op 30 januari krijg ik de simpele mededeling dat de onderdelen nu waarschijnlijk op 9 februari zullen worden geleverd. Bij de dealer staan nog 8 voertuigen met hetzelfde probleem!
Onprofessioneel zoals FIAT omgaat met zo'n grote terugroepactie en op geen enkele wijze ook maar het minste gebaar maakt naar de klant.

De oplossing

Adequate levering van de noodzakelijke onderdelen en een vorm van compensatie voor geleden schade naar de klanten incl. de vergoeding van de extra gemaakte kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Fiat nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Fiat nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen